, Γυμναστική για εγκύους: Εσύ ακόμα να το αποφασίσεις;

Γυμναστική για εγκύους: Εσύ ακόμα να το αποφασίσεις;

Η αντιμετώπιση της εγκυμοσύνης ως αρρώστιας και της εγκύου ως γυναίκας εύθραυστης και αδύναμης, ώστε να μην μπορεί να ανέβει ούτε μια σκάλα με μια σακούλα ψώνια είναι εντελώς ξεπερασμένη. Η μέτρια σωματική δραστηριότητα (περίπου 30 λεπτά την ημέρα) θεωρείται απολύτως ασφαλής και εξαιρετικά ωφέλιμη για τις περισσότερες έγκυες γυναίκες και τα μωρά τους.

Πότε μπορώ να ξεκινήσω;

Από την πρώτη μέρα που θα δεις θετικό τεστ κύησης. Ωστόσο οι περισσότερες γυναίκες περιμένουν να περάσει το πρώτο τρίμηνο για να βεβαιωθούν ότι όλα βαίνουν καλώς με την εγκυμοσύνη τους. Παρακολούθησε τη μαία Φωτεινή Πλάγου να παραδίδει μαθήματα γυμναστικής για εγκύους και αποφάσισε εσύ πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για εσένα να συμμετάσχεις  στην ομάδα του BABY LOL

Το ήξερες ότι…

Με τη γυμναστική στην εγκυμοσύνη

  • Καλλιεργείς την αντοχή και τη δύναμη σου:
    Όσο το μωρό αναπτύσσεται μέσα στην μήτρα σου, τόση περισσότερη ενέργεια και δύναμη χρειάζεται το σώμα σου για να μπορέσει να κουβαλήσει το έξτρα βάρος. Με το πρόγραμμα ασκήσεων του BABY LOL θα ενισχύεις την πλάτη, τα χέρια και τους ώμους σου για να μπορείς να σηκώσεις με άνεση τα προσεχή οικογενειακά βάρη!
  • Ενισχύεις την ψυχοσωματική σου ισορροπία:
    Η ισορροπία του σώματός σου διακυβεύεται όσο μεγαλώνει το μωράκι μέσα στην μήτρα σου και η συναισθηματική σου ισορροπία κάποιες φορές βάλλεται λόγω των αυξημένων επιπέδων της προγεστερόνης και των οιστρογόνων. Κάθε φορά, όμως, που εξασκείσαι στη σωστή αναπνοή νιώθεις άμεσα μια βελτίωση τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά.
  • Σε ανακουφίζει από τον πόνο:
    Καθώς το μωράκι μεγαλώνει υπάρχει η τάση να κυρτώνεις την πλάτη σου λόγω του αυξημένου μεγέθους της κοιλιάς και τα ισχία σου δέχονται περισσότερη πίεση. Το στήθος σου μεγαλώνει και για αυτό το πάνω μέρος της πλάτης μαζί με τον αυχένα και τους ώμους σου πονούν.
  • Ηρεμεί το νευρικό σου σύστημα:
    Μέσα από τη βαθιά αναπνοή μαθαίνεις να ηρεμείς. Όταν το σώμα σου είναι σε ηρεμία , η πέψη λειτουργεί σωστά, ο ύπνος είναι καλύτερος και το ανοσοποιητικό σου σύστημα δουλεύει άψογα.
  • Σε προετοιμάζει για τον τοκετό:
    Μαθαίνεις διάφορες τεχνικές απελευθέρωσης από το άγχος, τον φόβο και τον πόνο κι αυτό θα σου φανεί πολύτιμη βοήθεια την ώρα του τοκετού. Θα νιώθεις τις συσπάσεις την ώρα του τοκετού πιο ήπιες και θα τις διαχειρίζεσαι πολύ καλύτερα.
  • Ενισχύει τον δεσμό με το μωρό σου:
    Επειδή σε κάθε άσκηση δίνουμε μεγάλη σημασία στην αναπνοή, θα μάθεις να ρίχνεις ρυθμούς και να εστιάζεις μέσα σου. Θα μάθεις να έχεις επίγνωση του σώματός σου και της ύπαρξης του μωρού σου.
  • Αυξάνει το κυκλοφορικό σου:
    Οι τεχνικές ελέγχου της αναπνοής και χαλάρωσης, μειώνουν την πίεση του αίματος, βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς και των αγγείων, αυξάνουν την ικανότητα των πνευμόνων, απελευθερώνουν την ένταση και την πίεση.
  • Μειώνονται η δυσκοιλιότητα, ο τυμπανισμός , το πρήξιμο και τα οιδήματα.