fbpx

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑ

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑ
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑ
  • Έχουν περάσει 6 βδομάδες από τότε που γέννησες το μωράκι σου, το φροντίζεις (σίτιση-θηλασμός ή μπιμπερό, αλλαγή πάνας, μπάνιο) και γενικά το κρατάς πολλές ώρες την ημέρα αγκαλίτσα. Το σώμα σου έχει αρχίσει και πονάει παντού, νιώθεις κούραση, παντελή έλλειψη ενέργειας και ευερέθιστη. Μέσα σε όλα αυτά διαπιστώνεις ότι έχεις απώλεια ούρων κάθε φορά που γελάς, βήχεις, φτερνίζεσαι ή σηκώνεις το μεγαλύτερο παιδί σου.
  • Έχεις αρχίσει και επιθυμείς, πλέον, πολύ έντονα να ξανανιώσεις ηρεμία (ψυχική και σωματική) και θέλεις διακαώς να ξεκλέψεις λίγο χρόνο για τον εαυτό σου. Μα πως, όμως, να το κάνεις αυτό αφού δεν μπορείς να αφήσεις μόνο το μωράκι σου; Ή νιώθεις την ανάγκη να το ζήσεις όλο αυτό μαζί με το μωράκι σου.
  • Η γυμναστική για λεχώνες του BABY LOL απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες που επιθυμούν να συνδυάσουν τη γυμναστική, το μασάζ για τις ίδιες και το βρεφικό μασάζ.
  • Γυμναστική στην ομάδα μπορείς να ξεκινήσεις από τον 2ο μήνα της λοχείας και να συνεχίσεις μέχρι και τον 12ο μήνα. Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί ειδικά ώστε οι νέες μανούλες να έρχεστε στο χώρο του BABY LOL μαζί με τα μωράκια σας.
γυμναστική μετά τη γέννα
Πότε μπορώ να ξεκινήσω γυμναστική μετά τη γέννα;
  • Το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτικής και Γυναικολογίας (ACOG) αναφέρει ότι είναι εντάξει να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι 6 περίπου βδομάδες από τη γέννα, αφού θα κάνεις και το μεταγεννητικό check up στο γιατρό ή την μαία σου.
  • Γενικά, εάν γυμναζόσουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και είχες έναν καλό κολπικό τοκετό, μπορείς να ξεκινήσεις να κάνεις περπάτημα, stretching και κάποιες ειδικές ασκήσεις για αποκατάσταση για μετά τη γέννα, σχεδόν άμεσα, με την προϋπόθεση ότι δεν πονάς.( βλ. ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΛΟΧΕΙΑΣ)
  • Εάν έκανες καισαρική τομή μπορείς να ξεκινήσεις 4η -6η βδομάδα κάνοντας ειδικές ασκήσεις αποκατάστασης. Οι ασκήσεις αποκατάστασης επισπεύδουν τη διαδικασία επούλωσης και εμποδίζουν την εμφάνιση θρόμβων καθώς και άλλων μεταχειρουργικών επιπλοκών .( βλ. ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΛΟΧΕΙΑΣ)

Ποια είναι τα οφέλη από τη γυμναστική στη λοχεία?
  • Ο συνδυασμός των ασκήσεων στο BABY LOL έχουν σκοπό να σε υποστηρίξουν σε σωματικό και ψυχολογικό επίπεδο.
  • Θα σε βοηθήσω να έχεις περισσότερο έλεγχο των συναισθημάτων σου.
  • Θα βοηθήσουμε το σώμα σου να ανακάμψει και να αποκτήσει γρήγορα τη φόρμα, την ευλυγισία και τη δύναμή του.
  • Θα ‘φτιάξεις’ τον ορθό κοιλιακό σου και θα δεις ξανά την κοιλιά σου να σμιλεύεται.
  • Θα σταματήσεις να χάνεις ούρα κάθε φορά που φταρνίζεσαι, βήχεις ή γελάς.
  • Θα δυναμώσεις το περίνεό σου και αυτό θα σε κάνει να νιώθεις μεγαλύτερη ικανοποίηση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής και του οργασμού.
  • Θα νιώσεις ανακούφιση από την ένταση στον αυχένα, τους ώμους και την πλάτη σου.
  • Θα εξασκηθείς στη σωστή αναπνοή.
  • Θα χαλαρώσεις.
  • Θα νιώσεις ψυχική και σωματική ευεξία.
  • Θα χάσεις τα κιλά της κύησης.
  • Θα απαλλαγείς από την κυτταρίτιδα.
  • Θα εδραιώσεις ασφαλή συναισθηματικό δεσμό με το μωράκι σου. (ΒΛ ΒΡΕΦΙΚΟ ΜΑΣΑΖ)
  • Θα νιώσεις ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.
  • Θα γνωρίσεις και θα δημιουργήσεις φιλίες με άλλες μαμάδες.
  • Θα μοιραστείς την ιστορία του τοκετού σου.
  • Θα μοιραστείς τις απορίες σας πάνω σε διάφορα θέματα μητρότητας (σχέσεις ζευγαριού, επιστροφή στην εργασία, μεγαλύτερο αδερφάκι, ένταξη στις στερεές τροφές και η λίστα είναι, απλά ατελείωτη)
  • Θα δεις το μωράκι σου να ‘διασκεδάζει’ στον ίδιο χώρο με άλλα μωράκια.

Αντί επιλόγου
  • Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί με σεβασμό για εσάς τις νέες μανούλες παρέχοντας σας ένα περιβάλλον ασφαλές μέσα στο οποίο μπορείτε να «θεραπεύσετε» το σώμα σας, να μιλήσετε για την εμπειρία του τοκετού σας ,το βίωμα σας στην μητρότητα και να συμφιλιωθείτε με τη νέα σας υπόσταση.
  • Πολλές μαμάδες αγχώνεστε μήπως το μωράκι τους κλαίει και ενοχλεί την υπόλοιπη ομάδα, μήπως είναι ώρα φαγητού (και τι θα κάνετε;!!!), μήπως χρειαστεί άλλαγμα η πάνα του, μήπως δεν καταφέρετε να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα γυμναστικής!

Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι λόγος για να σας κρατά μακριά από την ομάδα λοχείας του BABY LOL.

Tips
  • Δείξε σεβασμό στις ανάγκες του μωρού σου. Αν το μωράκι σου θέλει να το θηλάσεις (ή να το ταΐσεις με μπιμπερό) θα σταματήσεις ότι κάνεις και θα του καλύψεις αυτή του την ανάγκη.
  • Εάν το μωράκι σου κλαίει πάλι θα σταματήσεις ότι κάνεις και θα του αλλάξεις πάνα, θα το ταχταρίσεις, θα το κρατήσεις αγκαλίτσα, θα πας στο διπλανό δωμάτιο, θα το κοιμίσεις, αναλόγως με ότι κρίνεις ότι χρειάζεται το μωράκι σου κάθε φορά.

Θα νιώθεις πάντα άνεση να μου ζητάς βοήθεια όποτε θέλεις και για ό,τι θέλεις.

Η εμπειρία  έχει δείξει ότι όλα τα μωράκια προσαρμόζονται πολύ σύντομα στο ήρεμο και οικογενειακό περιβάλλον του BABY LOL.

  • Τι θα χρειαστείς μαζί σου:

Μαζί σου χρειάζεται να έχεις μια πετσέτα μεγάλη για εσένα, ένα αδιάβροχο υπόστρωμα μιας χρήσης ή αδιάβροχο υπόστρωμα πετσετέ, λαδάκι ή ενυδατική κρέμα της αρεσκείας σου, μια πετσέτα (που να χωράει ολόκληρο το μωρό),  μια επιπλέον αλλαξιά ρούχα, μια επιπλέον πάνα, κάποιο αγαπημένο παιχνιδάκι -αντικείμενο του μωρού καθώς και ό,τι χρειάζεσαι για την προετοιμασία του φαγητού του.

πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Το Babylol είναι ένας ζεστός και φιλόξενος πολυχώρος έτοιμος να υποδεχθεί γυναίκες και άνδρες που βρίσκονται στην αναπαραγωγική ηλικία

Ειλικρινά κάθε φορά που πηγαίνω στη γυμναστική, μπαίνω σέρνοντας και βγαίνω πετώντας! Η Φωτεινή μας βοήθησε να φανταστούμε και να οργανώσουμε τον τοκετό των ονείρων μας. Κάθε λεπτό διάδρασης στο χώρο του Babylol μόνο όφελος έχει για τη μέλλουσα μητέρα!
Φωτεινή απλά σε ευχαριστώ!

Gianna Nikolaou

Θέλετε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο; Δηλώστε συμμετοχή.